Headlines

اداکار رنبیر کپور مشکل میں، ای ڈی نے کل رائے پور دفتر میں طلب کیا

نئی دہلی: مہادیو بیٹنگ ایپ کیس میں ای ڈی کی جانب سے فلم اداکار رنبیر کپور کو سمن بھیجنے کا معاملہ سامنے آنے کے بعد ہلچل شروع ہوگئی ہے۔ تاہم سمن کے حوالے سے تحقیقاتی ایجنسی کے ذرائع نے نیوز 18 کو بتایا کہ رنبیر کپور کو بطور ملزم نہیں بلکہ لین دین کے طریقے جاننے کے لیے دفتر بلایا گیا ہے۔ ای ڈی نے رنبیر کپور کو 6 اکتوبر کو رائے پور، چھتیس گڑھ میں ایجنسی کے دفتر میں حاضر ہونے کو کہا ہے۔ اس معاملے میں تقریباً 14-15 دیگر مشہور شخصیات اور اداکار ای ڈی کی جانچ میں ہیں اور انہیں بھی جلد ہی طلب کیا جائے گا۔ ذرائع نے کہا، “رنبیر کپور کو سٹے بازی کے کاروبار کے لین دین کو سمجھنے کے لیے بلایا گیا ہے۔ ایسا نہیں کہ اسے ملزم کہا گیا ہو۔ اس سے پوچھ گچھ کرنا ضروری ہے تاکہ اس سے حاصل شدہ رقم کے ذرائع کے بارے میں اس کی معلومات حاصل کی جا سکیں۔ اس سے ای ڈی کو تحقیقات میں مدد ملے گی۔ذرائع نے مزید کہا، “رنبیر کپور سازش کا حصہ نہیں بن سکتے۔ لیکن گھوٹالے کو سمجھنے کے لیے ان سے پوچھ گچھ کرنا بہت ضروری ہے۔‘‘ تفتیشی ایجنسی شادی میں شریک تمام فنکاروں کو ایک ایک کرکے پوچھ گچھ کے لیے بلا سکتی ہے۔

ذرائع نے کہا، “رنبیر کپور کو سٹے بازی کے کاروبار کے لین دین کو سمجھنے کے لیے بلایا گیا ہے۔ ایسا نہیں کہ اسے ملزم کہا گیا ہو۔ اس سے پوچھ گچھ کرنا ضروری ہے تاکہ اس سے حاصل شدہ رقم کے ذرائع کے بارے میں اس کی معلومات حاصل کی جا سکیں۔

نئی دہلی: مہادیو بیٹنگ ایپ کیس میں ای ڈی کی جانب سے فلم اداکار رنبیر کپور کو سمن بھیجنے کا معاملہ سامنے آنے کے بعد ہلچل شروع ہوگئی ہے۔ تاہم سمن کے حوالے سے تحقیقاتی ایجنسی کے ذرائع نے نیوز 18 کو بتایا کہ رنبیر کپور کو بطور ملزم نہیں بلکہ لین دین کے طریقے جاننے کے لیے دفتر بلایا گیا ہے۔ ای ڈی نے رنبیر کپور کو 6 اکتوبر کو رائے پور، چھتیس گڑھ میں ایجنسی کے دفتر میں حاضر ہونے کو کہا ہے۔ اس معاملے میں تقریباً 14-15 دیگر مشہور شخصیات اور اداکار ای ڈی کی جانچ میں ہیں اور انہیں بھی جلد ہی طلب کیا جائے گا۔

ذرائع نے کہا، “رنبیر کپور کو سٹے بازی کے کاروبار کے لین دین کو سمجھنے کے لیے بلایا گیا ہے۔ ایسا نہیں کہ اسے ملزم کہا گیا ہو۔ اس سے پوچھ گچھ کرنا ضروری ہے تاکہ اس سے حاصل شدہ رقم کے ذرائع کے بارے میں اس کی معلومات حاصل کی جا سکیں۔ اس سے ای ڈی کو تحقیقات میں مدد ملے گی۔ذرائع نے مزید کہا، “رنبیر کپور سازش کا حصہ نہیں بن سکتے۔ لیکن گھوٹالے کو سمجھنے کے لیے ان سے پوچھ گچھ کرنا بہت ضروری ہے۔‘‘ تفتیشی ایجنسی شادی میں شریک تمام فنکاروں کو ایک ایک کرکے پوچھ گچھ کے لیے بلا سکتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *