Headlines

راجیہ سبھا میں اپوزیشن کاواک آؤٹ، پی ایم مودی نے کہا۔ اپوزیشن نے ایوان سے نہیں، آئین سے موڑ لیامنہ

راجیہ سبھا میں اپوزیشن کاواک آؤٹ، پی ایم مودی نے کہا۔ اپوزیشن نے ایوان سے نہیں، آئین سے موڑ لیامنہ

وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ اپوزیشن ملک کے لوگوں کے مینڈیٹ کو ہضم نہیں کر پا رہی ہے۔وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ چیئرمین صاحب میں آپ کے درد کو سمجھنے کے قابل ہوں۔ وہ 140 کروڑ ہم وطنوں کی طرف سے دیے گئے مینڈیٹ کو ہضم نہیں کر پا رہے ہیں۔

صدر جمہور یہ ہند کے خطاب پرتحریک اظہارتشکر پر وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کو راجیہ سبھا سے خطاب کیا۔وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ اپوزیشن ملک کے لوگوں کے مینڈیٹ کو ہضم نہیں کر پا رہی ہے۔وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ چیئرمین صاحب میں آپ کے درد کو سمجھنے کے قابل ہوں۔ وہ 140 کروڑ ہم وطنوں کی طرف سے دیے گئے مینڈیٹ کو ہضم نہیں کر پا رہے ہیں۔ کل ان کی تمام کوششیں ناکام ہوگئی تھیں تو آج ان میں لڑنے کی ہمت بھی نہیں تھی۔ چنانچہ وہ میدان چھوڑ کر بھاگ گیا۔ میں فرائض کا پابند ہوں۔ میں اپنے ہم وطنوں کا خادم ہوں۔

دراصل جب پی ایم مودی خطاب پر کر رہے تھے تو اپوزیشن کے اراکین پارلیمنٹ نے احتجاج کیا، نعرے لگائے اور واک آؤٹ کیا۔ اپوزیشن ارکان کا کہنا ہے کہ قائد حزب اختلاف کو بولنے کی اجازت نہیں دی گئی اور انہیں ایسا کرنے دیا جائے۔ اس پر چیئرمین جگدیپ دھنکھر نے کہا کہ میں نے اپوزیشن لیڈر ملکارجن کھڑگے کو بغیر کسی پابندی کے بولنے کا موقع دیا۔ آج وزیراعظم نریندر مودی نے کہا اپوزیشن نے ایوان نہیں چھوڑا بلکہ وقار چھوڑا ہے۔اپوزیشن نے مجھ سے منہ نہیں موڑا بلکہ آئین سے منہ موڑ لیا ہے۔ آئین ہند کی اس سے بڑی توہین کوئی نہیں ہو سکتی۔

کانگریس ممبران پارلیمنٹ پر نشانہ لگاتے ہوئے وزیر اعظم مودی نے کہا کہ کچھ اسکالرز ہیں جو کہتے ہیں کہ معیشت خود بخود تیسرے نمبر پر پہنچ جائے گی۔ یہ وہ لوگ ہیں جنہیں آٹو پائلٹ اور ریموٹ پائلٹ پر حکومت چلانے کی عادت ہے۔ اس لیے وہ کچھ کرنے پر یقین نہیں رکھتے، وہ انتظار کرنا جانتے ہیں۔ لیکن ہم محنت میں کمی نہیں کرتے۔ پچھلے 10 سالوں میں کام کی رفتار کو بڑھایا گیاہے۔

اپوزیشن کے شور شرابے کے درمیان پی ایم مودی نے اپنی تقریر جاری رکھی۔ انہوں نے کہا کہ ساٹھ سال بعد ملک کے عوام نے تیسری بار ایک حکومت کو اقتدار میں واپس لایا ہے جو کہ غیر معمولی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اپوزیشن کا یہ الزام درست ہے کہ ہماری ایک تہائی حکومت ہے، کیونکہ ہماری حکومت کے مزید 20 سال ہوں گے اور ابھی تک صرف ایک تہائی حکومت (ایک تہائی معیاد)ہوسکی ہے۔

36 thoughts on “راجیہ سبھا میں اپوزیشن کاواک آؤٹ، پی ایم مودی نے کہا۔ اپوزیشن نے ایوان سے نہیں، آئین سے موڑ لیامنہ

  1. [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] вызов сантехника.
    вызов сантехника [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url].
    срочный вызов сантехника [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url].
    сантехник вызов [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url].
    [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] сантехник на дом.
    [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] сантехнические работы.
    [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] сантехнические услуги.
    сантехнические работы вызвать мастера [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] .
    мастер сантехник [url=https://sps134.ru]https://sps134.ru[/url] .

  2. canadian family pharmacy [url=https://canadapharmast.com/#]certified canadian pharmacy[/url] canadian pharmacy world reviews

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *