Headlines

اعلیٰ پاکستانی سفارت کار کے باورچی کی کارستانی، نوکرانی سے کی فحش مطالبہ، ہوگئی ایف آئی آر تو

اعلیٰ پاکستانی سفارت کار کے باورچی کی کارستانی، نوکرانی سے کی فحش مطالبہ، ہوگئی ایف آئی آر تو …

 نئی دہلی میں ایک اعلیٰ پاکستانی سفارت کار کے باورچی کے خلاف جنسی استحصال کے الزام میں خصوصی ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ 54 سالہ پاکستانی شہری منہاج حسین پر ایک خاتون کے ساتھ مسلسل فحش حرکات کرنے اور ناجائز تعلقات بنانے کا مطالبہ کرنے کا الزام لگایا گیا ہے۔

نئی دہلی : نئی دہلی میں ایک اعلیٰ پاکستانی سفارت کار کے باورچی کے خلاف جنسی استحصال کے الزام میں خصوصی ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ 54 سالہ پاکستانی شہری منہاج حسین پر ایک خاتون کے ساتھ مسلسل فحش حرکات کرنے اور ناجائز تعلقات بنانے کا مطالبہ کرنے کا الزام لگایا گیا ہے۔ منہاج حسین نئی دہلی میں پاکستانی ہائی کمیشن کے انچارج سعد احمد وڑائچ کی سرکاری رہائش گاہ پر بطور باورچی کام کر رہا تھا۔ الزام یہ ہے کہ اس نے مبینہ طور پر ایک ہندوستانی خاتون سے چھیڑ چھاڑ کرنے کی کوشش کی۔

متاثرہ خاتون کو وڑائچ کی رہائش گاہ پر بطور گھریلو ملازم رکھا گیا تھا۔ وہ تلک مارگ، نئی دہلی میں سفارت کار کی سرکاری رہائش گاہ کے سرونٹ کوارٹرز میں رہ رہی تھی۔ حسین بھی وہیں رہتا تھا۔ فروری میں ہندوستان آنے کے بعد سے وہ مبینہ طور پر خاتون کے ساتھ بدسلوکی کر رہا تھا، مسلسل جنسی تعلقات کا مطالبہ کررہا تھا اور فحش حرکتیں کر رہا تھا۔ ذرائع کے مطابق منہاج نے خاتون سے چھیڑ چھاڑ کی کوشش کی تو اس نے وڑائچ سے شکایت کی، لیکن اس نے خاموشی سے حسین کو بقرعید کے بہانے پاکستان بھیج دیا۔

ذرائع نے بتایا کہ اس کے بعد پاکستانی ہائی کمیشن نے خاتون کو 30 جون تک اپنی ملازمت اور وڑائچ کے گھر کو چھوڑنے کو کہا۔ متاثرہ خاتون بیوہ ہے اور اسے اپنے بچوں کے لیے کام کرنا پڑتا ہے۔ اس کے اس رویے سے وہ لرز گئی۔ جب حسین پاکستان سے واپس آیا اور وڑائچ کے گھر دوبارہ کام کرنا شروع کیا تو اسے اور بھی برا لگا۔ اس کے بعد وہ 28 جون کو تلک مارگ پولیس اسٹیشن گئی اور منہاج حسین کے مبینہ غیر مہذب رویے کے خلاف شکایت درج کرائی۔

42 thoughts on “اعلیٰ پاکستانی سفارت کار کے باورچی کی کارستانی، نوکرانی سے کی فحش مطالبہ، ہوگئی ایف آئی آر تو

  1. my canadian pharmacy rx [url=https://canadapharmast.online/#]canadian pharmacies[/url] canada drugs

  2. medication from mexico pharmacy [url=http://foruspharma.com/#]purple pharmacy mexico price list[/url] mexico pharmacies prescription drugs

  3. canada cloud pharmacy [url=http://canadapharmast.com/#]best online canadian pharmacy[/url] buy drugs from canada

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *