Headlines

ملک کےنئےآرمی چیف ہوں گےلیفٹیننٹ جنرل اوپیندردویدی، پاکستان اورچین کی سرحدپرکام کرنےکاہے تجربہ

ملک کےنئےآرمی چیف ہوں گےلیفٹیننٹ جنرل اوپیندردویدی، پاکستان اورچین کی سرحدپرکام کرنےکاہے تجربہ

لیفٹیننٹ جنرل دویدی نے 15 دسمبر 1984 کو فوج میں شمولیت اختیار کی۔ وہ فروری 2024 سے ڈپٹی آرمی چیف کے عہدے پر فائز رہے۔ انہیں چین کی سرحد کے ساتھ ساتھ پاکستان کی سرحد پر کام کرنے کا وسیع تجربہ ہے۔ لیفٹیننٹ جنرل دویدی کو پرم وششٹ سیوا میڈل، اتی وششٹ سیوا میڈل سے بھی نوازا گیا ہے۔

ملک کے نئے آرمی چیف لیفٹیننٹ جنرل اوپیندر دویدی ہوں گے۔ وہ موجودہ آرمی چیف جنرل منوج پانڈے کی جگہ لیں گے۔ آرمی چیف جنرل منوج پانڈے کی ریٹائرمنٹ سے چند روز پہلے ان کی مدت ملازمت میں ایک ماہ کی توسیع کی گئی تھی اور ان کی مدت ملازمت 30 جون کو ختم ہو رہی ہے۔ حکومت نے لیفٹیننٹ جنرل اپیندر دویدی کو، جو ڈپٹی آرمی چیف کے طور پر خدمات انجام دے رہے تھے، کو 30 جون سے اگلے آرمی چیف کے طور پر مقرر کیا ہے۔

پرم وششٹ سیوا میڈل اور اتی وششٹ سیوا میڈل سے نوازے گئے لیفٹیننٹ جنرل دویدی نے جموں و کشمیر میں طویل عرصے تک خدمات انجام دیں۔ اس وقت ناردرن آرمی کے سابق کمانڈر فوج میں سب سے سینئر افسر ہیں۔ اصول یہ ہے کہ آرمی چیف کے عہدے پر سینئر ترین آرمی کمانڈر کو تعینات کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ سروس چیف آف آرمی اسٹاف (COAS) کی ریٹائرمنٹ پر ڈپٹی آرمی چیف کو آرمی چیف بنایا جاتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں لیفٹیننٹ جنرل اوپیندر دویدی کے بارے میں جنہیں نئے آرمی چیف کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔

41 thoughts on “ملک کےنئےآرمی چیف ہوں گےلیفٹیننٹ جنرل اوپیندردویدی، پاکستان اورچین کی سرحدپرکام کرنےکاہے تجربہ

  1. buy prescription drugs from india [url=https://indiapharmast.com/#]top online pharmacy india[/url] india pharmacy

  2. buying drugs from canada [url=https://canadapharmast.com/#]canadian pharmacy prices[/url] trustworthy canadian pharmacy

  3. mexican mail order pharmacies [url=https://foruspharma.com/#]buying prescription drugs in mexico[/url] mexican pharmaceuticals online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *