Headlines

 پیپر لیک معاملہ میں سی بی آئی کی بڑی کارروائی، مزید دو افراد کی گرفتاری

 پیپر لیک معاملہ میں سی بی آئی کی بڑی کارروائی، مزید دو افراد کی گرفتاری

NEET پیپر لیک معاملے میں سی بی آئی نے بڑی کارروائی کی ہے۔ مرکزی جانچ ایجنسی نے مزید دو افراد کو گرفتار کیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ مرکزی جانچ ایجنسی نے پرنسپل احسان الحق اور وائس پرنسپل امتیاز کو گرفتار کیا ہے۔

نئی دہلی : NEET پیپر لیک معاملے میں سی بی آئی نے بڑی کارروائی کی ہے۔ مرکزی جانچ ایجنسی نے مزید دو افراد کو گرفتار کیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ مرکزی جانچ ایجنسی نے پرنسپل احسان الحق اور وائس پرنسپل امتیاز کو گرفتار کیا ہے۔ ان دونوں سے پہلے سے ہی پوچھ گچھ کی جا رہی تھی۔ بتادیں کہ اس ہائی پروفائل معاملے میں جانچ ایجنسی کی طرف سے مسلسل کارروائی کی جا رہی ہے ، تاکہ NEET پیپر لیک معاملے کے اہم ملزمین کے ساتھ ساتھ اس پورے ریکیٹ کا پردہ فاش کیا جا سکے۔ بتا دیں کہ NEET پیپر لیک کا معاملہ پارلیمنٹ تک بھی پہنچ گیا ہے۔ جمعہ کو اپوزیشن جماعتوں نے اس معاملے پر ہنگامہ کیا۔ اس کی وجہ سے لوک سبھا کے ساتھ راجیہ سبھا کی کارروائی کو بھی ملتوی کرنی پڑی۔

NEET پیپر لیک معاملے میں سی بی آئی کی تحقیقات زور پکڑ رہی ہے۔ سی بی آئی کو اب ملزم چنٹو اور مکیش سے بہت امیدیں ہیں۔ جانچ ایجنسی کو لگتا ہے کہ پیپر لیک کے حوالے سے ان دونوں کے سینے میں کئی راز دفن ہیں۔ ایک بار جب یہ بات سامنے آجائے تو معاملے کی تہہ تک پہنچنا آسان ہو سکتا ہے۔ سی بی آئی نے دونوں ملزمین کے ساتھ کئی جگہوں کا معائنہ بھی کیا ہے۔ اسی دوران تفتیشی ٹیم دوسرے ملزم راکی ​​کی تلاش میں کنکرباغ لرن اینڈ پلے اسکول بھی پہنچ گئی۔ اس معاملے میں اویسس اسکول کے پرنسپل کو بھی پٹنہ لایا جائے گا۔

One thought on “ پیپر لیک معاملہ میں سی بی آئی کی بڑی کارروائی، مزید دو افراد کی گرفتاری

  1. Look into a vibrant sandbox community in Wobbly Life https://wobblylifeplayer.com, where players deem on different jobs and activities. The main judicious is to be entitled to well-to-do and customize your characteristic untypical and abode, creating a in perfect accord undertaking

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *