Headlines

5 کھلاڑی پہلی بار عالمی کپ میں اتریں گے، 2023 میں ایک نے سب سے زیادہ رن بنائے، کیا وہ اس بار اچھا مظاہرہ کریں گے؟

اس فہرست میں پہلا نام ہندوستان کے اوپننگ بلے باز شوبھمن گل کا ہے۔ گل اس سال ون ڈے میں 1000 رنز کا ہندسہ عبور کرنے والے واحد بلے باز ہیں۔ اب تک وہ 20 میچوں میں 72 سے زائد کی اوسط سے 1230 رنز بنا چکے ہیں۔ انہوں نے 5 سنچریاں اور اتنی ہی نصف سنچریاں اسکور کیں۔ ان کا اسٹرائیک ریٹ بھی 105 رہا ہے۔ گھر میں اس کی کارکردگی اور بھی بہتر رہی ہے۔ روہت شرما اور ویرات کوہلی یقیناً مخالف ٹیموں کے لیے خطرہ ہوں گے لیکن گِل کو بھی کم نہیں سمجھا جا سکتا۔ ڈنتھ ویللاج: سری لنکا سے تعلق رکھنے والے اس 20 سالہ بائیں ہاتھ کے اسپنر نے اب تک صرف 15 ون ڈے کھیلے ہیں لیکن Dunith نے اپنے مختصر کیریئر میں ایک الگ نشان چھوڑا ہے۔ انہوں نے حال ہی میں ایشیا کپ کے ایک میچ میں بھارت کے خلاف 5 وکٹیں حاصل کی تھیں۔ اسی میچ میں انہوں نے 42 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔ وہ سری لنکا کو جتوانے میں کامیاب نہ ہو سکے لیکن دباؤ میں جس طرح کی اننگز کھیلی اس نے بطور کھلاڑی ان کی شناخت کو مضبوط کیا۔ یہ دنیا کا پہلا ورلڈ کپ ہوگا اور سب کی نظریں ان پر ہوں گی۔ ہیری بروک: انگلینڈ کے اس مڈل آرڈر بلے باز کو اچانک ورلڈ کپ کھیلنے کا موقع مل گیا ہے۔ انہیں انگلینڈ کے ورلڈ کپ کے عارضی اسکواڈ میں شامل نہیں کیا گیا تھا لیکن حتمی اسکواڈ میں جیسن رائے کی جگہ ورلڈ کپ ٹیم میں منتخب کیا گیا تھا۔ بروک نے اب تک 6 ون ڈے میچوں میں 123 رنز بنائے ہیں لیکن وہ بڑی اننگز کھیلنے کی طاقت رکھتے ہیں۔

نئی دہلی: ورلڈ کپ کا آغاز نیوزی لینڈ اور انگلینڈ کے درمیان میچ سے ہوگا۔ اس ورلڈ کپ میں ویرات کوہلی، روہت شرما، کین ولیمسن جیسے لیجنڈز حصہ لے رہے ہیں۔ ان کے علاوہ کئی کھلاڑی ایسے ہیں جو پہلی بار اس ٹورنامنٹ میں حصہ لیں گے۔ ورلڈ کپ میں اترنے سے پہلے ہی یہ کھلاڑی اپنے مختصر کیریئر میں اپنی پہچان بنا چکے ہیں۔ آج ہم ان 5 کھلاڑیوں کے بارے میں بات کریں گے جن سے اس ورلڈ کپ میں کافی امیدیں وابستہ ہیں۔

اس فہرست میں پہلا نام ہندوستان کے اوپننگ بلے باز شوبھمن گل کا ہے۔ گل اس سال ون ڈے میں 1000 رنز کا ہندسہ عبور کرنے والے واحد بلے باز ہیں۔ اب تک وہ 20 میچوں میں 72 سے زائد کی اوسط سے 1230 رنز بنا چکے ہیں۔ انہوں نے 5 سنچریاں اور اتنی ہی نصف سنچریاں اسکور کیں۔ ان کا اسٹرائیک ریٹ بھی 105 رہا ہے۔ گھر میں اس کی کارکردگی اور بھی بہتر رہی ہے۔ روہت شرما اور ویرات کوہلی یقیناً مخالف ٹیموں کے لیے خطرہ ہوں گے لیکن گِل کو بھی کم نہیں سمجھا جا سکتا۔

ڈنتھ ویللاج: سری لنکا سے تعلق رکھنے والے اس 20 سالہ بائیں ہاتھ کے اسپنر نے اب تک صرف 15 ون ڈے کھیلے ہیں لیکن Dunith نے اپنے مختصر کیریئر میں ایک الگ نشان چھوڑا ہے۔ انہوں نے حال ہی میں ایشیا کپ کے ایک میچ میں بھارت کے خلاف 5 وکٹیں حاصل کی تھیں۔ اسی میچ میں انہوں نے 42 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔ وہ سری لنکا کو جتوانے میں کامیاب نہ ہو سکے لیکن دباؤ میں جس طرح کی اننگز کھیلی اس نے بطور کھلاڑی ان کی شناخت کو مضبوط کیا۔ یہ دنیا کا پہلا ورلڈ کپ ہوگا اور سب کی نظریں ان پر ہوں گی۔

ہیری بروک: انگلینڈ کے اس مڈل آرڈر بلے باز کو اچانک ورلڈ کپ کھیلنے کا موقع مل گیا ہے۔ انہیں انگلینڈ کے ورلڈ کپ کے عارضی اسکواڈ میں شامل نہیں کیا گیا تھا لیکن حتمی اسکواڈ میں جیسن رائے کی جگہ ورلڈ کپ ٹیم میں منتخب کیا گیا تھا۔ بروک نے اب تک 6 ون ڈے میچوں میں 123 رنز بنائے ہیں لیکن وہ بڑی اننگز کھیلنے کی طاقت رکھتے ہیں۔

4 thoughts on “5 کھلاڑی پہلی بار عالمی کپ میں اتریں گے، 2023 میں ایک نے سب سے زیادہ رن بنائے، کیا وہ اس بار اچھا مظاہرہ کریں گے؟

  1. You’re so interesting! I do not suppose I have read a single thing like this before. So great to find another person with some unique thoughts on this topic. Seriously.. thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with some originality.

  2. An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me dinner because I found it for him… lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this matter here on your web page.

  3. We’re a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our
    community. Yourr website offered us with valuable info
    to work on. You have performed an impressive activity and our entire group shall be grateful to you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *