Headlines

جنوبی افریقہ پہلی بارT20ورلڈکپ کےفائنل میں داخل، افغانستان کوشکست دےکر رقم کی تاریخ

جنوبی افریقہ پہلی بارT20ورلڈکپ کےفائنل میں داخل، افغانستان کوشکست دےکر رقم کی تاریخ

ے بیٹنگ کرنے آئی افغانستان کی ٹیم 11.5 اوورز میں صرف 56 رنز کے اسکور پر افریقی بولرز کے ہاتھوں آل آؤٹ ہوگئی۔ اس دوران مارکو یانسن اور تبریز شمسی نے ٹیم کی جانب سے سب سے زیادہ 3۔3 وکٹیں حاصل کیں۔ پھر ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے افریقہ نے 8.5 اوورز میں 1 وکٹ پر 60 رنز بنا کر کامیابی حاصل کی۔

پہلے بیٹنگ کرنے آئی افغانستان کی ٹیم 11.5 اوورز میں صرف 56 رنز کے اسکور پر افریقی بولرز کے ہاتھوں آل آؤٹ ہوگئی۔ اس دوران مارکو یانسن اور تبریز شمسی نے ٹیم کی جانب سے سب سے زیادہ 3۔3 وکٹیں حاصل کیں۔ پھر ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے افریقہ نے 8.5 اوورز میں 1 وکٹ پر 60 رنز بنا کر کامیابی حاصل کی۔

جنوبی افریقہ کی ٹیم نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2024 کا پہلا سیمی فائنل جیت لیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ٹیم نے پہلی بار فائنل میں داخل ہو کر تاریخ رقم کی ہے۔ افغانستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 57 رنز کا ہدف دیا تھا جسے جنوبی افریقہ نے 67 گیندوں پر صرف ایک وکٹ کے نقصان پر پورا کر لیا۔

ٹرینیڈاڈ کے برائن لارا اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں افغانستان نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا جو ان کے لیے مکمل طور پر غلط ثابت ہوا۔ پہلے بیٹنگ کرنے آئی افغانستان کی ٹیم 11.5 اوورز میں صرف 56 رنز کے اسکور پر افریقی بولرز کے ہاتھوں آل آؤٹ ہوگئی۔ اس دوران مارکو یانسن اور تبریز شمسی نے ٹیم کی جانب سے سب سے زیادہ 3۔3 وکٹیں حاصل کیں۔ پھر ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے افریقہ نے 8.5 اوورز میں 1 وکٹ پر 60 رنز بنا کر کامیابی حاصل کی۔

One thought on “جنوبی افریقہ پہلی بارT20ورلڈکپ کےفائنل میں داخل، افغانستان کوشکست دےکر رقم کی تاریخ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *