Headlines

عالمی چیمپئن ٹیم انڈیا دہلی پہنچ گئی،وزیراعظم نریندرمودی سے کرینگے ملاقات

عالمی چیمپئن ٹیم انڈیا دہلی پہنچ گئی،وزیراعظم نریندرمودی سے کرینگے ملاقات

ایئر انڈیا کی پرواز AIC24WC (ایئر انڈیا چیمپئنز 24 ورلڈ کپ) آج صبح ہندوستان پہنچی۔ قابل ذکر ہے کہ روہت شرما کی قیادت میں ٹیم، اس کا معاون عملہ، بی سی سی آئی کے کچھ عہدیدار اور کھلاڑیوں کے اہل خانہ سمندری طوفان بیرل کی وجہ سے بارباڈوس میں پھنسے ہوئے تھے۔

ی 20 ورلڈ کپ جیتنے کے بعد ٹیم انڈیا بالآخر ہندوستان پہنچ گئی ہے۔ بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) نے عالمی فاتح ٹیم کے لیے خصوصی پرواز کا انتظام کیا تھا تاکہ روہت شرما کی فوج اور میڈیا نمائندے وطن واپس آسکیں۔ ایئر انڈیا کی پرواز AIC24WC (ایئر انڈیا چیمپئنز 24 ورلڈ کپ) آج صبح ہندوستان پہنچی۔ قابل ذکر ہے کہ روہت شرما کی قیادت میں ٹیم، اس کا معاون عملہ، بی سی سی آئی کے کچھ عہدیدار اور کھلاڑیوں کے اہل خانہ سمندری طوفان بیرل کی وجہ سے بارباڈوس میں پھنسے ہوئے تھے۔ ٹیم نے سنیچر کو فائنل میں جنوبی افریقہ کو سات رنز سے شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کیا۔ اس کے بعد ٹیم وہاں اپنے ہوٹل میں تھی۔

دہلی ایئرپورٹ پر اترنے کے بعد ٹیم انڈیا ہوٹل کے لیے روانہ ہو رہی ہے۔ ویراٹ کوہلی اور کوچ راہول ڈریوڈ سمیت کئی کھلاڑیوں کو ایئرپورٹ سے نکل کر ٹیم بس میں بیٹھتے ہوئے دیکھا گیا۔ سوریہ کمار یادو اور شیوم دوبے بھی ایئرپورٹ سے باہر آئے۔ وہ بس میں سوار ہو گیا ہے۔ ویراٹ کوہلی ٹیم بس میں لیڈ پہنے ہوئے ہیں۔ اس نے فتح کا تمغہ اپنے گلے میں پہن رکھا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *