Headlines

چین نے موبائل ایپ اسٹورز کی فہرست دی ہے جو نئے اصول کی تعمیل کرتے ہیں۔ ایپل لاپتہ

China lists mobile app stores that comply with new rule; Apple missing


چین کا سائبر اسپیس ریگولیٹر بدھ کے روز جاری کیا گیا جس میں موبائل ایپ اسٹورز کے پہلے بیچ کا نام دیا گیا ہے جس نے ریگولیٹرز کو کاروباری تفصیلات درج کروانا مکمل کرلیا ہے, اس کا اشارہ کرتے ہوئے نئے قواعد نافذ کرنا شروع کردیئے گئے ہیں جو موبائل ایپس کی نگرانی کو بڑھا دیتے ہیں.

ٹینسنٹ ، ہواوے ، اینٹی گروپ ، بیدو ، ژاؤومی اور سیمسنگ سمیت کمپنیوں کے ذریعہ چلائے جانے والے کل 26 ایپ اسٹورز نے اتھارٹی کو فائلنگ جمع کروائی ہے, چین کی سائبر اسپیس ایڈمنسٹریشن (سی اے سی) کے مطابق.

ایپل کا ایپ اسٹور فہرست میں موجود ایپ اسٹورز میں شامل نہیں ہے. ایپل نے فوری طور پر رائے دہندگان کی رائے کے لئے درخواست کا جواب نہیں دیا.

بیجنگ پچھلے کئی سالوں سے اسمارٹ فون اور موبائل ایپ کے استعمال کی نگرانی میں توسیع کر رہا ہے. ملک کو اب موبائل ایپ اسٹورز اور موبائل ایپس کی ضرورت ہے کہ وہ کاروبار کی تفصیلات حکومت کو پیش کریں.

یہ قواعد اس صنعت میں رکاوٹ پیدا کررہے ہیں کہ دنیا کی دوسری سب سے بڑی معیشت میں ایپس کی اشاعت بہت مشکل ہوجائے گی اور بہت ساری ایپس کو نیچے اتارنے کی ضرورت پڑسکتی ہے.

گذشتہ سال جون میں سی اے سی نے ایک نیا قاعدہ جاری کیا تھا جس میں ایپ اسٹورز کو کاروباری تفصیلات پیش کرنے کی ضرورت ہوتی تھی اور کہا گیا تھا کہ اس میں ایپ اسٹورز موجود ہوں گے اگر ایپس میں غیر قانونی مواد ہوتا ہے تو جوابدہ.

3 thoughts on “چین نے موبائل ایپ اسٹورز کی فہرست دی ہے جو نئے اصول کی تعمیل کرتے ہیں۔ ایپل لاپتہ

  1. Hi exceptional blog! Does running a blog similar to ths take a massie amount work?

    I’ve virtually no knowledge of computer programming butt I was hoping to start my own blog in the
    near future. Anyways, should you have any suggestions or techniques
    for new blog owners please share. I understand this is off subject nevertheless I just needed to ask.
    Many thanks!

  2. You have made some decent points there. I looked on the internet for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *