Headlines

پھانسی سے کیسے بچیں گے وہ آٹھ ہندوستانی؟ پی ایم مودی-جے شنکر کی اب ہے سب سے بڑا امتحان

قطر میں ہندوستانی بحریہ کے سابق افسر کو سزائے موت سنائے جانے کے بعد ہندوستان اپنے شہریوں کو بچانے کے لیے سرگرم ہوگیا ہے۔ تاہم یہ معاملہ پی ایم نریندر مودی اور وزیر خارجہ ایس جے شنکر کے لیے اتنا آسان نہیں ہونے والا ہے۔ وجہ یہ ہے کہ قطر کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات اتنے خوشگوار نہیں ہیں۔

پھانسی سے کیسے بچیں گے وہ آٹھ ہندوستانی؟ پی ایم مودی-جے شنکر کی اب ہے سب سے بڑا امتحان

نئی دہلی: چین سے لیکر کناڈا تک۔ روس-یوکرین جنگ میں مغربی ممالک اور امریکہ کو دو ٹوک تنقید کا نشانہ بنانے والے خلیجی ملک قطر نے ہندوستان کے لیے ایسا مسئلہ کھڑا کر دیا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) اور وزیر خارجہ ایس جے شنکر (S Jaishankar) کے لیے یہ ہمارے لیے مشکل امتحان کا وقت ہے۔ حالیہ برسوں میں ہندوستان نے دنیا میں جو اثر و رسوخ حاصل کیا ہے وہ اس کی طاقت کو ظاہر کرتا ہے۔ لیکن قطر میں 8 ہندوستانی بحریہ کے سابق افسر کو سزائے موت کی خبر نے ہندوستانی سفارت کاری کو مشکل میں ڈال دیا ہے۔ قطر کے اس فیصلے کے بعد اپوزیشن پارٹی کانگریس نے مرکزی حکومت کو نشانہ بنایا ہے۔

مودی-جے شنکر کی جوڑی کا امتحان
درحقیقت جمعرات کو قطر میں 8 سابق ہندوستانی بحریہ کو موت کی سزا سنائی گئی۔ کیپٹن نوتیج سنگھ گل، کیپٹن سوربھ وشیشٹھ، کمانڈر پورنیندو تیواری، کیپٹن بیرندر کمار ورما، کمانڈر سوگناکر پکالا، کمانڈر سنجیو گپتا، کمانڈر امیت ناگپال اور سیلر راگیش قطر جیل میں بند ہیں، جنہیں موت کی سزا سنائی گئی ہے۔ ہندوستان نے یہ مسئلہ قطر کے ساتھ بھی اٹھایا ہے۔ سفارتکاری میں اب تک پوری دنیا میں ہندوستان کا پرچم لہرانے والے جے شنکر کے لیے خلیجی ملک قطر نے ایک ایسا ٹاسک دیا ہے جو بہت مشکل ہوگا۔ قطر میں شرعی قانون کے تحت حکومت ہے۔ ہندوستان نے ابتدا میں یہ مسئلہ قطر کے ساتھ اٹھایا تھا اور انہیں بے داغ بتایا تھا۔ لیکن قطر کی عدالت کے فیصلے کے بعد ہندوستان کے لیے صورتحال بدل گئی ہے۔

One thought on “پھانسی سے کیسے بچیں گے وہ آٹھ ہندوستانی؟ پی ایم مودی-جے شنکر کی اب ہے سب سے بڑا امتحان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *