Headlines

یہ کیسی بے بسی … والد نے اپنی ہی 15 دن کی بیٹی کو کیوں زندہ دفنایا؟ دل کو جھنجھوڑ دے گی وجہ

یہ کیسی بے بسی … والد نے اپنی ہی 15 دن کی بیٹی کو کیوں زندہ دفنایا؟ دل کو جھنجھوڑ دے گی وجہ

ے بسی اور لاچاری میں انسان کیا کیا نہیں کرتا؟ لیکن پاکستان میں ایک باپ کی بے بسی نے 15 دن کی معصوم کی جان لے لی۔ ملزم باپ کے پاس بیٹی کے علاج کے لیے پیسے نہیں تھے۔ تھک ہار کر اس نے اپنی بیٹی کو زندہ دفن کر دیا۔

اسلام آباد: بے بسی اور لاچاری میں انسان کیا کیا نہیں کرتا؟ لیکن پاکستان میں ایک باپ کی بے بسی نے 15 دن کی معصوم کی جان لے لی۔ ملزم باپ کے پاس بیٹی کے علاج کے لیے پیسے نہیں تھے۔ تھک ہار کر اس نے اپنی بیٹی کو زندہ دفن کر دیا۔ یہ واقعہ پاکستان میں لوگوں کا حال بتاتا ہے۔ ملزم باپ کو پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔ یہ واقعہ پاکستان کے شہر تھاروشاہ میں پیش آیا ہے۔ ملزم والد کا نام طیب ہے۔ اسے اپنی 15 دن کی بیٹی کو زندہ دفن کرنے کے گھنونے کام کیلئے گرفتار کیا گیا ہے۔

پاکستانی پولیس حکام کے مطابق ملزم والد طیب نے اس گھنونے فعل کا اعتراف کر لیا ہے۔ اس کا کہنا ہے کہ اس کے پاس اپنی 15 دن کی بیٹی کا علاج کرانے کے لیے پیسے نہیں تھے۔ اس نے یہ فیصلہ اپنی غربت کی وجہ سے کیا۔ مالی حالت خراب ہونے کی وجہ سے وہ اپنی نومولود بیٹی کا علاج نہیں کروایا پایا ۔ طیب نے نوزائیدہ کو دفنانے سے پہلے بوری میں ڈالنے کا اعتراف کیا۔ پولیس نے ملزم والد کے خلاف باقاعدہ مقدمہ درج کر لیا ہے۔ جبکہ اس نے اپنے جرم کا اعتراف بھی کر لیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *