Headlines

110 کلو وزنی پاکستانی بلے باز کو ورلڈ کپ میں ملا موقع، امریکہ کے خلاف ہوا برا حال، دیکھئے ویڈیو

110 کلو وزنی پاکستانی بلے باز کو ورلڈ کپ میں ملا موقع، امریکہ کے خلاف ہوا برا حال، دیکھئے ویڈیو

پاکستان ٹیم نے اپنی T20 ورلڈ کپ مہم کا آغاز امریکہ کے خلاف میچ سے کیا۔ اس ٹیم میں کافی مخالفت کے باوجود 110 کلو کے اعظم خان کو بھی موقع دیا گیا۔

ئی دہلی : پاکستان ٹیم نے اپنی T20 ورلڈ کپ مہم کا آغاز امریکہ کے خلاف میچ سے کیا۔ اس ٹیم میں کافی مخالفت کے باوجود 110 کلو کے اعظم خان کو بھی موقع دیا گیا۔ وکٹ کیپر بلے باز اعظم خان اپنے زیادہ وزن کی وجہ سے اکثر ٹرول ہوتے رہے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ معین خان کے بیٹے ہیں۔ والد کی سفارش پر ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ میں انٹری کی بدنامی کا سامنا کرنے والے اعظم خان کو لوگ اکثر پرچی پرچی کہہ کر ٹرول کرتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ شائقین کا خیال ہے کہ پی سی بی کو دی گئی ان کے والد کی پرچی کی بنیاد پر انہیں بغیر کسی ٹیلنٹ کے ٹیم میں موقع دیا گیا ہے۔ آج جب وہ امریکہ کے خلاف میدان میں اترے تو ان کا کافی برا حشر ہوا ۔

اعظم خان اپنی اننگز کی پہلی ہی گیند پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ ہوگئے۔ وہ اسپن کے خلاف اپنی بہترین بلے بازی کے لیے جانے جاتے ہیں۔ جس گیند پر وہ آؤٹ ہوئے ، اسے ایک اسپنر ہی پھینک رہا تھا۔ اعظم خان نے ڈی آر ایس کی مدد سے امپائر کے فیصلے کو بھی چیلنج کیا۔ تاہم امپائر کال پر انہیں آؤٹ قرار دیا گیا۔ اس دوران پاکستانی ٹیم نے دو گیندوں میں دو وکٹیں گنوا دیں۔ اس طرح 98 رنز کے اسکور پر پاکستان کی مجموعی طور پر پانچ وکٹیں گر گئیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *