Headlines

Petrol Diesel Prices: خام تیل کی قیمتوں میں آئی کمی، مہاراشٹر، راجستھان سمیت ان ریاستوں میں ڈیزل پٹرول کی قیمتوں میں ہوا اضافہ

مہاراشٹر میں پٹرول 40 پیسے اور ڈیزل 39 پیسے کے اضافے سے فروخت ہو رہا ہے۔ مغربی بنگال میں پٹرول کی قیمت میں 44 پیسے اور ڈیزل کی قیمت میں 41 پیسے کا اضافہ ہو رہا ہے۔

مہاراشٹر میں پٹرول 40 پیسے اور ڈیزل 39 پیسے کے اضافے سے فروخت ہو رہا ہے۔ مغربی بنگال میں پٹرول کی قیمت میں 44 پیسے اور ڈیزل کی قیمت میں 41 پیسے کا اضافہ ہو رہا ہے۔

ی دہلی: بین الاقوامی مارکیٹ میں خام تیل کی قیمت میں آج معمولی کمی ہوئی ہے۔ جمعرات کو صبح 6 بجے کے قریب ڈبلیو ٹی آئی کروڈ 83.15 ڈالر فی بیرل پر فروخت ہو رہا تھا۔ ساتھ ہی برینٹ کروڈ کی قیمت بھی 85.57 ڈالر فی بیرل پر آ گئی ہے۔ ملک میں آئل مارکیٹنگ کمپنیوں نے پیٹرول اور ڈیزل کی تازہ ترین قیمتیں جاری کردی ہیں۔ ہندوستان میں ایندھن کی قیمتوں میں ہر صبح 6 بجے نظر ثانی کی جاتی ہے۔ جون 2017 سے پہلے، قیمتوں میں ہر 15 دن بعد نظر ثانی کی جاتی تھی۔

مہاراشٹر میں پٹرول 40 پیسے اور ڈیزل 39 پیسے کے اضافے سے فروخت ہو رہا ہے۔ مغربی بنگال میں پٹرول کی قیمت میں 44 پیسے اور ڈیزل کی قیمت میں 41 پیسے کا اضافہ ہو رہا ہے۔ راجستھان، چھتیس گڑھ، تلنگانہ اور اتر پردیش میں بھی پٹرول اور ڈیزل کی قیمت بڑھ رہی ہے۔ دوسری طرف جھارکھنڈ، ہماچل پردیش اور مدھیہ پردیش سمیت کچھ دیگر ریاستوں میں پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں بہت معمولی کمی آئی ہے۔

5 thoughts on “Petrol Diesel Prices: خام تیل کی قیمتوں میں آئی کمی، مہاراشٹر، راجستھان سمیت ان ریاستوں میں ڈیزل پٹرول کی قیمتوں میں ہوا اضافہ

  1. Howdy! Do you know if they make any plugins
    to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my site to
    rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Kudos! You can read similar blog here:
    Where to escape room

  2. I have been browsing on-line greater than 3 hours lately, but I by no means discovered any attention-grabbing article like yours. It is pretty price enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content material as you probably did, the internet might be a lot more useful than ever before!

  3. Great post. I was checking constantly this blog annd I’m
    impressed! Extremely helpful info specially the last part 🙂
    Icare for such info a lot. I was seeking this particular info for a long time.
    Thank you and good luck.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *